1DWORLD 3 dagar..

ARGCHEY HÄR
nu kommer ni tro att ja säger att jag inte kommer få åka till 1Dworld, men mjo det får jag, lite weird då jag knappt för en månad sen fick ens gå på fester och komma hem 11, (vilket jag får nu.. ;o) well, mamma lät mig iallafall åka dit som ni som följt min blogg fått reda på.. Well, mamma vill väl inte sätta så många gränser, innan fick jag knappt ens vara ute 8, och fick inte ha på mig lång tröja med strumpbyxor osv inte bra asså inte bra
men ja anledningen till att jag inte är glad, är för att mamma vägrar ge mig 75 kr t mobilen, sure jag fick det förra veckan men hallå 118118 drog typ 50 kr när jag ringde dom those motherfuckers ska typ döda dom.
dessutom kommer jag ba få 500 :(
 
aja bye



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback